Další den a opět Vás zdravíme z Maďarského Györu. Ve čtvrtek jsme zakončili report o pokračujících technických přejímkách a statických disciplínách. Na tato témata se v následujícím reportu zaměříme.
Náš report odpálíme dokončením nízkonapěťové části elektrické přejímky. Veškeré potíže ze čtvrtka se nám podařilo zvládnout a nálepka z této části byla bez větších potíží po právu naše.
Mechanická část scrutineeringu probíhala z počátku hladce, ale porotcům se znelíbilo uchycení brzdového pedálu kvůli nízké pevnosti. Proto přišla na řadu svářečka a museli jsme výrazně vyztužit konzoli brzdového pedálu. Nakonec se nám podařilo veškeré problémy vyřešit a další samolepka se nám zanedlouho vyjímala na kapotě.
Součástí technických přejímek je i tzv. Egress test. Jeho účelem je ověřit rychlost pilota v opuštění formule v případě nebezpečí. Testuje se pouze jeden pilot (nejvyšší) a jeho úkolem je do pěti vteřin opustit vozidlo. Na počátku testu musí být řidič plně připoután, volant musí být nasazen a pilot se jej musí držet, tím se simuluje reálná situace.
Náš „formulový skokan“ byl Fanda Pech. Egress se mu podařilo provést v čase 4.18s. Předvedl skvělý výkon, bohužel se nejedná o bodovanou disciplínu 🙁
Níže naleznete fotografie zachycující mimo jiné statické disciplíny, které probíhaly dopoledne. Z jejich výsledků nejsme vůbec nadšeni, ale tyto disciplíny jsou bohužel velmi subjektivní a protesty se samozřejmě nepřijímají.