Při vývoji 11. generace vsadil tým na evoluci loňského monopostu, který ukázal svůj potenciál a obsadil 2. místo na loňských závodech ve Španělsku a Chorvatsku. Díky pokročilé simulační technologii Fluent Adjoint tým zlepšil aerodynamické vlastnosti vozidla a zároveň snížil hmotnost aeropaketu. Odlehčení bylo dosaženo i u uhlíkového chassis, náprav a převodovek. Optimalizací prošla také elektronika. Nové jednotky pro měření teplot s decentralizovaným systémem ušetřily více než 100 metrů vodičů, což odpovídá třetině délky původní kabeláže. Nová jednotka volantu nabízí možnost úprav zobrazení a nastavení parametrů pro jednotlivé piloty.
Rám (vlastní návrh) | Kompozitní monokok sendvičové struktury z uhlíkových vláken s hliníkovou voštinou a pěnovým jádrem ROHACELL® s hlavním obloukem z chrommolybdenové vysokopevností oceli a předním obloukem z pevnostního hlíníku svařený metodou TIG |
Rozvor | 1525 mm |
Rozchod (vpředu i vzadu) | 1200 mm |
Hmotnost vozu (bez pilota) | 195 kg |
Rozložení hmotnosti (vpředu : vzadu) | 49,5 : 50,5 % |
Zavěšení kol (vlastní návrh) | Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách |
Odpružení | Typ push-rod na obou nápravách, tlumiče Öhlins TTX 25 FSAE |
Pneumatiky | Hoosier 16×7,5-10 LCO |
Ráfky | Hliníkové 10″ – Keizer |
Motor (vlastní návrh) | Přední a zadní – Synchronní PM motory Fischer (4x 35,37 kW); max. točivý moment: 29,1 Nm |
Měnič motor | Lenze |
Maximální otáčky | 20000 rpm |
Maximální výkon | 141,48 kW / omezeno na 80 kW dle pravidel Formula Student |
Maximální točivý moment | 1550 Nm |
Převod (vlastní návrh) | Planetový dvojstupňový převod (i = 13,3) |
Diferenciál (vlastní návrh) | Aktivní elektronický – každý motor řízen zvlášť |
Chlazení (vlastní návrh) | Vodní chlazení motorů i výkonové elektroniky, dva chladící okruhy |
Brzdová soustava | Kotoučové brzdy na všech kolech, 2-okruhový systém Nastavitelné rozložení brzdného účinku Vpředu a vzadu kotouče 200 mm, třmeny ISR Racing |
Akumulátor (vlastní návrh) | Články Melasta – elektrická konfigurace 144s2p Celková energie 7,45 kWh – maximální napětí 604,8 V, pravidly omezeno na 600 V Vlastní systém pro monitorování a správu článků akumulátoru Vlastní výkonová a měřicí elektronika Vlastní nosná konstrukce – sendvičový kompozit z uhlíkových a skelných vláken, které splňují normu o nehořlavosti |
Elektronika (vlastní návrh) | Dvě sběrnice CAN:
Kontrola trakce – kontrola prokluzu všech kol |
Kapitán týmu
Tomáš Krejčí
Fakultní koordinátor
Ing. Vít Hlinovský, CSc.
Projektová skupina
Vedoucí: Josef Med
Martin Boukal
Eliška Galčíková
Jiří Harman
Eliška Krejčí
Pavla Lásková
Miroslav Martínek
Adam Petráň
Aiya Rakhimova
Jakub Zdráhal
Elektrotechnická skupina
Vedoucí: Kryštof Cikhardt
Richard Ciglanský
Jakub Dvořák
Martin Edl
Patrik Holler
Šimon Hykl
Jakub Junek
Jan Kučera
Michal Kopiar
Vojtěch Michal
Daniel Měkota
David Poborský
Vojtěch Polena
Ondřej Sešín
Marek Svoboda
Ondřej Šereda
Jakub Štulík
Vojtěch Vosáhlo
Jakub Vobora
Miroslav Žák
Mechanická skupina
Vedoucí: Ondřej Velínský
Vojtěch Banszel
Jan Cába
Eliška Galčíková
Kryštof Jirásek
Matouš Kmet
Lukáš Kolbaba
Tomáš Krejčí
Andrej Kurskiy
Tereza Metějková
Josef Med
Radek Molinek
Robert Němec
Jindra Novotný
Jan Plesník
Jakub Sedlář
Jakub Skořepa
Islamgali Tangatarov
Vít Veselý
Statická skupina
Vedoucí: Ondřej Štogl
Alice Grulichová
Václav Mikulec
Jakub Žižka
1. místo
Celkově (FS Switzerland)
Endurance (FS Switzerland)
Skidpad (FS Switzerland)
Akcelerace (FS Switzerland)
Bussines plan (FS Switzerland)
Bussines plan (FS Czech)
Efficiency (FS Czech)
Endurance (FS Alpe Adria)
2. místo
Efficiency (FS Switzerland)
Celkově (FS Czech)
Endurance (FS Czech)
Bussines plan (FS East)
Celkově (FS Alpe Adria)
Akcelerace (FS Alpe Adria)
3. místo
Autocross (FS Switzerland)
Skidpad (FS Czech)
Akcelerace (FS Czech)
Cost & Manufacturing (FS Czech)