Pro sezónu 2020 tým připravil po mechanické stránce optimalizovanou verzi monopostu FSE.08. Pro novou elektrickou formuli byl využit celouhlíkový monokok z formule ze sezóny 2019. Byl přepracován aeropacket a kompletním redesignem přešlo také chlazení motorů a výkonové elektroniky. Bez změn také nezůstal systém chlazení akumulátoru. Všechny mechanické změny na monopostu slibují vyšší spolehlivost při nejdelší disciplíně Endurance.
Výraznými změnami prošla také elektronika formule. Nejvýraznější posun představuje funkční telemetrie nebo měření povrchové teploty gum. Na veškeré elektronice byla provedena důkladná revize a elektronika v akumulátoru byla kompletně redesignována.
Rám (vlastní návrh) | Kompozitní monokok sendvičové struktury z uhlíkových vláken s hliníkovou voštinou a pěnovým jádrem ROHACELL® s hlavním obloukem z chrommolybdenové vysokopevností oceli a předním obloukem z pevnostního hlíníku svařený metodou TIG |
Rozvor | 1540 mm |
Rozchod (vpředu / vzadu) | 1296 / 1230 mm |
Hmotnost vozu (bez pilota) | 205 kg |
Rozložení hmotnosti (vpředu : vzadu) | 50 : 50 % |
Zavěšení kol (vlastní návrh) | Nezávislé zavěšení všech kol, dvojitá A-ramena nestejné délky na obou nápravách |
Odpružení | Typ push-rod na obou nápravách, tlumiče Öhlins TTX 25 FSAE |
Pneumatiky | Přední – Hoosier R10″ Zadní – Hoosier R10″ |
Ráfky | Hořčíkové 10″ – OZ Formula Student Magnesium |
Motor | Přední – TG Drives (2×8,6kW) ; 3,5kg ; max. točivý moment 16,2 Nm Zadní – TG Drives (2×35,3kW) ; 8kg ; max. točivý moment 48 Nm |
Měnič motoru (vlastní návrh) | MiRy XBoss |
Maximální otáčky | 10000 ot/min zadní motory ; 9000 ot/min přední motory |
Maximální výkon | 87,8 kW / omezeno na 80 kW dle pravidel Formula Student |
Maximální točivý moment | 882 Nm do 60 km/hod |
Převod (vlastní návrh) | Planetový převod (i=6,95) vpředu Planetový převod (i=6,71) vzadu |
Diferenciál (vlastní návrh) | Aktivní elektronický – každý motor řízen zvlášť |
Chlazení (vlastní návrh) | Vodní chlazení motorů i výkonové elektroniky, dva chladící okruhy |
Brzdová soustava | Kotoučové brzdy na všech kolech, 2-okruhový systém Nastavitelné rozložení brzdného účinku Vpředu kotouče 195 mm, třmeny ISA Racing radiální upevnění Vzadu kotouče 185 mm, třmeny ISA Racing radiální upevnění |
Akumulátor (vlastní návrh) | Články SONY VTC5A – elektrická konfigurace 96s9p Celková energie 8,1 kWh – jmenovité napětí 346 V, maximální napětí 403 V Vlastní systém pro monitorování a správu článků akumulátoru Vlastní výkonová a měřicí elektronika Vlastní nosná konstrukce – kevlarový sendvičový kompozit |
Elektronika (vlastní návrh) | Dvě sběrnice CAN:
Kontrola trakce – kontrola prokluzu všech kol, torque vectoring |
Kapitán týmu
Josef Med
Fakultní koordinátor
Ing. Vít Hlinovský, CSc.
Projektová skupina
Vedoucí: Kateřina Antošová
Adam Čumrda
Tereza Plšková
Adéla Kubíková
Andrej Kružliak
Anna Faltysová
Jakub Sobotka
Lukáš Málek
Miroslav Martínek
Adam Procháska
Šimon Hána
Pavla Lásková
Elektrotechnická skupina
Vedoucí: Michal Kopiar
Jan Čančík
Boris Žifčák
Emil Jiří Tywoniak
Jakub Dvořák
Jan Veselý
Kryštof Cikhardt
Ladislav Spejchlík
Lukáš Strašík
Martin Čurda
Martin Edl
Martin Hejl
Mikuláš Ibl
Patrik Bachan
Petr Hainc
Ondřej Šereda
Rudolf Stanko
Šimon Hykl
Tomáš Nekvapil
Vojtěch Michal
Vojtěch Kotrba
Vojtěch Tecl
Vojtěch Krča
Anastasov Nikolov
Egor Pushkin
Vladimír Malý
Filip Machulda
Mechanická skupina
Vedoucí: Jakub Sedlář
Adam Zezula
Daniel Hrdinka
Ilya Chaban
Jan Plesník
Jiří Zubr
Jiří Teichman
Josef Med
Josef Kopecký
Lukáš Kolbaba
Matěj Crhán
Michal Miletín
Ondřej Velínský
Ondřej Kinter
Ondřej Štogl
Petr Sysel
Petr Kolovrátník
Radek Štěpánek
Radovan Juráš
Tomáš Vrbata
Tomáš Jedlička
Tomáš Krejčí