Jak se včerejší den nesl ve znamení komplikací, dnešek jim naopak vystavil stopku. Po úpravě sedačky jsme úspěšně dokončili mechanickou přejímku a pokračovali na Tilt test, Rain test a vážení. Monopost po nezbytných úpravách, vyžádáných komisaři, lehce přibral z 275,5 kg na 280 kg.
Poté už nic nebránilo k absolvování Brake testu. Ten sice na první pokus nebyl zcela optimální, ale komisaři po zaznění potlesku z tribun zvedli palce po obou stranách monopostu nahoru, a tak jsme si nalepili i poslední nálepku.
Během poledne jsme si také odbyli druhou statickou disciplínu – Cost report. Vzhledem k faktu, že pořadatelé nebyli schopni náš tým tři měsíce před závody na startovní listině přejmenovat na eForce Prague Formula, vystupujeme v oficiálních materiálech stále jako CTU CarTech Electric, takže komisaři netrefují náš paddock napoprvé (jiný název týmu na boxu, jiná grafika apod.). O dobu hledání pak byla prezentace kratší, avšak ne ošizená.
Dnes za námi dorazili také představitelé společnosti JHV engineering, našeho hlavního partnera pro sezonu 2014, konkrétně pan Ing. Jan Václavovič.

Nyní za sebou máme první testovací jízdy a především poslední statickou disciplínu EDR (Engineering design report). Na tu se do našeho paddocku sešli zvučná jména, jako např. Maurizio Bocchi ze stáje Ferrari F1 (Head of Vehicle Dynamic & Inovation). V této disciplíně očekáváme velmi kvalitní umístění, na základě zájmu a nadšení, s jakým s námi komisaři konverzovali.

Děkujeme za přízeň a držte nám palce do zítřejších dynamických disciplín!
S pozdravem tým eForce Prague Formula.
