Vítáme Vás u předposledního reportu z FS Hungary. Tento den byl ve znamení dynamických disiplín. Náš úkol byl také dokončit zbytek technických přejímek.
Po předchozím dni, kdy jsme dokončili mechanickou a nízkonapěťovou část jsme pokračovali vysokonapeťovou částí. Tato přejímka má za úkol prověřit primárně trakční (pohonný) systém formule. Bez větších potíží jsme touto zkouškou prošli a další nálepka byla naše.
Pokračovali jsme napříč celým závodištěm na Tilt test. Z formule během testu neunikly žádné tekutiny, ani součástky. Formule se nijak neodchýlila od podložky a tím byl Tilt test splněn.
Další přejímka v pořadí byl Rain test. Napětí týmu se dalo krájet, naštěstí z formule žádné neuniklo, žádná chyba nebyla zahlášena a tím jsme úspěšně dokončili Rain test.
Poslední byl námi „oblíbený“ Brake test. Právě tato přejímka nás vyřadila minulý rok ze závodů FS Hungary. Tento rok se však Waterloo neopakovalo a Brake test byl úspěšně absolvován.
Ukončení přejímek znamenalo, že se konečně můžeme přesunout na dynamické disciplíny. První ukončenou dynamickou disciplínou byl Skid-Pad, čtyřkolky mají na této disciplíně jasnou výhodu a naše formule se s časem 5.1375s umístila na 13. místě.
Poslední disciplínou byl AutoX (autokros). Tato disciplína je kvalifikací to hlavního závodu Endurance. Před započetím jsme plně nabili baterie a udělali důkladnou prověrku vozidla. Veškerá naše snaha se náležitě zúročila a s časem 37.6s jsme získali 24. startovní slot na hlavní závod (přibližně 8. celkové místo).
Dnes je na pořadu hlavní závod a už jsme zvědaví jak si náš monopost povede v tvrdé mezinárodní konkurenci.