Vážení partneři, zástupci školy, fanoušci týmu,
Náš tým má za sebou jednu z nejnáročnějších sezón v historii eForce. Dohromady se naše dva monoposty ukázaly na osmi závodech napříč celou Evropou. Sezónu jsme zahájili tou největší výzvou, a to zvládnout dva závody v jeden týden a ve dvou různých zemích. Naši novou pilotovanou formuli čekala premiéra ve švýcarském Curychu, která nemohla dopadnout lépe. Celkově obsadila první místo a excelovala ve většině jak statických, tak i dynamických disciplín. Autonomní formule se mezitím proháněla na okruhu Autodromo Riccardo Paletti v italském městě Varano de‘ Melegari. Jako jedna z mála se naše autonomní kráska dokázala zúčastnit skoro všech dynamických disciplín a celkově tak získala krásné páté místo.
Týden na to se oba naše vozy ukázaly na domácí půdě, a to na závodech v Mostě, kde navázaly na úspěšně odstartovanou sezónu dalšími skvělými umístěními. Pilotovaná formule dosáhla na celkové druhé místo a autonomní oslavila první pódiové umístění v sezóně, a to krásným třetím místem. Následovala dvoutýdenní pauza, kterou jsme využili intenzivním testováním obou formulí. Čekal nás maraton tří, po sobě navazujících závodů v Maďarsku (pilotovaná + autonomní formule), Německu (pilotovaná formule) a Chorvatsku (pilotovaná formule). Jako první nás čekaly závody na slavném maďarském Hungaroringu, kde se ještě týden před naší soutěží proháněly monoposty samotné Formule 1. Ne vždy se však vše daří podle plánů a závažné problémy s jednotkou v akumulátoru u bezpilotní formule pro nás znamenaly ztrátu značného množství bodů a celkové 19. místo. Štěstí nepřálo ani naší pilotované formuli. Po mnoha technických problémech, které nás připravily o pódiové umístění, se naše formule umístila na celkovém 9. místě. Všechny tyto nástrahy nás sice stály hezká umístění, avšak všichni členové týmu bojovali až do poslední chvíle, nikdy se nevzdali, všichni táhli za jeden provaz a potvrdili tak, že eForce není jen kdejaký projekt, ale opravdu srdcová záležitost.
Po závodech FS East v Maďarsku jsme se s naší pilotovanou formulí přesunuli na okruh v německém Hockenheimu. Tyto závody jsou považovány za jedny z nejprestižnějších z celé Formula Student série a naše pilotovaná formule zde jako jediná reprezentovala Českou republiku. Mezi velmi početnou a silnou světovou konkurencí tým eForce vybojoval krásné 24. místo. Třešničkou na dortu, která uzavřela velmi náročnou sezónu byl závod na okruhu ST Rauš v chorvatském městě Novi Marof. I přes velkou únavu členů po všech závodech se naší pilotované formuli velmi dařilo. Po bravurním zvládnutí všech přejímek, statických i dynamických disciplín nás čekala ta nejsladší odměna v podobě výhry v královské disciplíně Endurance, která nám zajistila celkové druhé místo.
Závodní sezóna skončila a my se plně koncentrujeme na vývoj přelomové dvanácté generace naší elektrické formule. Proč přelomové? Největší novinkou, kterou chystáme pro následující sezónu, je úplně nový koncept formule, který spojí naše dva monoposty v jeden. Pracujeme na vývoji pilotované elektrické formule obohacené o autonomní systémy, která bude schopna jezdit jak s řidičem, tak i bez něj.
Tímto bychom Vám chtěli poděkovat za veškerou vaši podporu našeho týmu. Jsme rádi, že nám umožňujete se stále posouvat dále a přicházet s novými technologiemi. Bez Vás bychom nebyli schopni dosáhnout na tak skvělá umístění.